Naam:
Foto’s:
959
Video’s:

Over mij

Reislustig koppel dat op hun eigen, authentieke manier deze wonderbaarlijk mooie wereld wil ontdekken.

Over mijn reis

Zoals steeds laten we bij de keuze van onze route veel ruimte vrij voor improvisatie.  De basis van onze reizen zijn de spontane ontmoetingen en de vrijheid om steeds wendingen te kunnen geven aan je vooropgestelde route.  Een te strak reisschema geeft stress en dat wil toch niemand eens je de stap zet om écht te gaan reizen.  Vandaar ook de titel van ons zevende avontuur; The Vagabond Journeys.  Reizen als een vagebond; carpe diem pur sang met een vleugje dolce far niente.  Overzicht van onze grove reisroute doorheen bekende en minder bekende landen.

(*) Door onderliggende conflicten, kortere(goedkopere-) vliegafstanden,... moeten we soms wat landen hoppen.

Hopelijk slagen we er in om jullie te laten meegenieten of misschien wel aan te zetten om jullie dromen te volgen, wat deze ook mogen zijn.

Reislustige groetjes van ons beiden.

Kristof en Cindy

Bezochte landen

Ik heb 74 landen (30%) bezocht:

Albanië, Argentinië, Azerbeidzjan, België, Belize, Bolivia, Bosnië en Herzegovina, Brazilië, Bulgarije, Cambodja, Chili, China, Costa Rica, Cuba, Duitsland, Ecuador, Egypte, Estland, Frankrijk, Gambia, Georgië, Griekenland, Guatemala, Honduras, Hongarije, Ierland, India, Indonesië, Italië, Jemen, Jordanië, Kosovo, Kroatië, Laos, Letland, Libanon, Litouwen, Luxemburg, Macedonië, Maldiven, Maleisië, Malta, Marokko, Mauritius, Mexico, Moldavië, Montenegro, Myanmar, Nederland, Nepal, Nicaragua, Oekraïne, Oostenrijk, Paraguay, Peru, Polen, Portugal, Roemenië, Saoedi-Arabië, Servië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Sri Lanka, Thailand, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Uruguay, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zwitserland.